پنج‌شنبه 25 آوريل 2024 - 06 ارديبهشت 1403
صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر درباره ما تماس با ما فرم مشاوره








Bookmark and Share
NEWSLETTER
Email :



LINKS
   به سایت مرکز مشاوره جهت ادامه تحصیل در دانشگاه ها و کالج های انگلستان خوش آمدید   در صورتی که متقاضی تحصیل در  دوره های کارشناسی , کارشناسی ارشد , دکترا , پزشکی , دندانپزشکی ,Foundation (پیش دانشگاهی) و یا A LEVEL در انگلستان برای سال 2014  هستید میتوانید از هم اکنون با ما تماس بگیرید     UCAS Timetable for 2014 applications   دانشگاهها و کالج های انگلستان     ویزای تحصیلی انگلستان       جدول ارزشیابی , مقایسه و تبدیل آیلتس و تافل    UK STUDY TODAY   موفق ترین مشاور و راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در  مقاطع مختلف تحصیلی در انگلستان     دوره های زبان انگلیسی در انگلستان     دوره های کارشناسی در انگلستان    دوره های کارشناسی ارشد      دوره های دکترا در انگلستان      تحصیل در رشته پزشکی     تحصیل در رشته دندانپزشکی   پیش دانشگاهی در انگلستان      مدارس شبانه روزی در انگلستان      دوره های آیلتس      دوره های تافل      بورسیه های تحصیلی در انگلستان     رزومه و روش تهیه آن    دانشگاهها و کالج های انگلستان     MBA در انگلستان     هزینه های زندگی در انگلستان     هزینه های تحصیلی در انگلستان     مسکن دانشجویی در انگلستان    کار در زمان تحصیل در انگلستان    رنکینگ دانشگاه های انگلستان    ویزای تحصیلی انگلستان     فرم مشاوره تحصیلی در انگلستان     خدمات مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی در انگلستان      خدمات مشاوره اخذ ویزای تحصیلی انگلستان     خدمات مسکن دانشجوئی در انگلستان    خدمات فرودگاهی (ایاب و ذهاب ) در انگلستان     خدمات آشنا کردن دانشجو با محیط پیرامون تحصیل     افتتاح حساب بانکی در انگلستان     گواهینامه رانندگی در انگلستان    راهنمائی جهت استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی در انگلستان    مشاوره در انتخاب مدرسه و ثبت نام فرزندان دانشجویان در مدارس انگلستان    مشاوره حقوقی   تمدید ویزای دانشجوئی   تلفن تهران متصل به دفتر لندن  4858 55 66  021   تلفن مسقیم دفتر لندن 8286 2784 20 0044    UK STUDY TODAY Ltd - 72 Hammersmith Road -London - W14 8TH - United Kingdom   
ویزای تحصیلی انگلستان

درخواست ویزای تحصیلی انگلستان :

 

کلیه کسانی که قصد مسافرت به انگلستان دارند بایستی قبل از ورود به انگلستان جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان از مراکز صدور ویزا درخواست روادید دهند.

 

مراکز درخواست ویزا چیست؟

 

مراکز درخواست ویزای تحصیلی انگلستان محلهائی درکشورهای مختلف دنیا هستند که ویرای ورود به انگلستان را صادر مینمایند.

مراکز ویزا در شهرهای مختلف در سراسر دنیا برای دسترسی بهتر قرار دارند. سفارت بریتانیا با بررسی پرونده متقاضی تصمیم گیرنده اعطای ویزا هستند. در بعضی موارد ممکن است مدارک بیشتری از طرف این مراکز از فرد متقاضی ویزای تحصیلی انگلستان درخواست شود.

هزینه هایدرخواست ویزای تحصیلی انگلستان :

در بخش هزینه های ویزا کلیه توضیحات لازم داده شده است. لازم به ذکر است که این هزینه ها ممکن است تغییر یابند. این هزینه به صورت واحد پولی آن کشور که در ایران به ریال دریافت میشود. هزینه درخواست ویزا چون جهت پروسه بوده و معمولا غیر قابل استرداد است.

ویزای انگلستان فقط از طریق سفارت انگلستان و مراکز صدور ویزا در خارج از کشور صادر میشود. اگر برای مسافرت به انگلستان  نیاز به ویزای انگلستان دارید بایستی قبل از سفر آن را درخواست دهید.


آیا ممکن است برای درخواست ویزای تحصیلی انگلستان با من مصاحبه شود؟

 

زمانی که مامور صدور  ویزا نتواند در عدم حضور متقاضی تصمیم جهت ویزای فرد بگیرد ممکن است از شخص خواسته شود تا  جهت مصاحبه حضور یابد. 

 اطلاعا
ت بیومتریک چیست ؟

 

کلیه متقاضیان ویزای انگلستان بجز افرادی که از این موضوع مستثنی هستند , بایستی اطلاعات بیومتریک خود را در اختیار سفارت یا مراکز ویزا قرار دهند. این اطلاعات شامل اسکن ده انگشت دست و عکس دیجیتالی از متقاضی است.

درخواست ویزای انگلستان  تا زمانی که این اطلاعات بیومتریک داده نشود مورد  بررسی سفارت قرار نخواهد گرفت. اسکن انگشتان به صورت الکترونیکی انجام و از جوهر و یا مواد شیمیائی استفاده نمیشود. عکس دیجیتالی نیز در همان زمان از فرد گرفته میشود . گرفتن اثر انگشت و عکس دیجیتالی بیشتر از 5 دقیقه طول نحواهد کشید. متقاضی بایستی زمان مراجعه حنا و یا زخم روی انگشتان نداشته باشد و همچنین زخم یا خون مردگی روی صورت نباشد. ( در غیر اینصورت بایستی زخم و خون مردگی بهبود یافته و تقاضای مجدد دهد). عکس ار کل صورت گرفته میشود و نباید عینک آفتابی زمان گرفت عکس به چشم داشت. کلاه به سر نداشته باشد (مگر اینکه بدلیل مسائل اجتماعی یا مذهبی سر را بپوشاند ولی صورت نباید پوشیده باشد). بچه های زیر 5 سال نیاز به دادن اطلاعات بیومتریک ندارند.

آیا من برای مسافرت به انگلستان نیاز به ویزای انگلستان دارم؟

بعضی از ملیتها برای مسافرت به انگلستان نیاز به ویزای انگلستان  دارند. به این گونه افراد Visa National اطلاق میشود. حتی گاهی افراد غیر Nationl Visa هم نیاز به اخذ ویزای انگلستان دارند که این موضوع به دلیل مسافرت فرد به انگلستان بستگی دارد.

مدارک ارائه شده به سفارت انگلستان میتوانند به  زبان محلی کشور باشد به شرطی که خلاصه انگلیسی داشته باشند. ممکن است متقاضی نیاز به ارائه ترجمه رسمی مدارک خود داشته باشد.

مدارک جعلی و گمراه کننده

ارائه مدارک جعلی و گمراه کننده و یا عدم ارائه اطلاعات لازم و صحیح در پروسه تقاضای ویزا (در فرم تقاضا و بعد از آن ) دلیل برای مردود شدن تقاضای متقاضی خواهد بود. در این صورت ممکن است برای مدت ده سال از دادن ویزای انگلستان بدلیل استفاده از فریب به متقاضی خودداری شود.

آیا میتوان با ویزای دانشجوئی به انگلستان مسافرت کرد  و بطور دائم در آنجا زندگی کرد؟

نه - اگر شما ملیت بریتانیائی ندارید و جز اتحادیه اقتصادی اروپا نیستید و یا ملیت سویسی ندارید و میخواهید در انگلستان به صورت دائم اقامت کنید بایستی طبق قوانین مهاجرتی انگلستان واجد شرایط باشید.


چقدر طول میکشد تا ویزای انگلستان را گرفت؟

این زمان بسته به نوبتی است که به متقاضی ویزای انگلستان از طرف سفارت داده میشود .در صورت نیاز به مصاحبه ممکن است این زمان طولانی تر باشد. 
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای انگلستان  فرم مشاوره تحصیلی را تکمیل نمائید .


بعد از دریافت ویزای انگلستان 
:


اگر تاریخ سفر من به تعویق افتاد آیا میتوانم تاریخ انقضای ویزا را تغبییر دهم؟

نه – به جز در مواردی خاص که تشخیص آن با افسر اداره مهاجرت است  میتوان تاریخ انقضای ویزای انگلستان را تا مدت 3 ماه افزایش داد به شرطی که در شرایط شما تغییری ایجاد نشده باشد. در غیر اینصورت بایستی برای ویزا مجددا اقدام کرد.

نبایستی دانسته یا ندانسته اطلاعات اشتباه جهت درخواست تقاضای ویزای انگلستان  داده باشید. و  نباید در شرایط  و دلیل شما برای رفتن به انگلستان از زمان صدور ویزا تغییری ایجاد شده باشد. در صورت دادن اطلاعات نادرست درخواست شما رد خواهد شد و به دلیل استفاده از فریب ممکن  است از صدور ویزای انگلستان برای شما به مدت 10 سال خودداری شود.

 
آیا نیاز است مدارک خود را به انگلستان با خودم بیاورم؟

در زمان ورود به انگلستان  ممکن است از شما سوالاتی در فرودگاه یا ورودی به این کشور پرسیده شود و دلایل آمدن شما به انگلستان را جویا شوند. این اطلاعات معمولا شامل ارائه بلیط سفر و مدارک مالی و نامه دانشگاه یا مدرسه ای که قرار است در آنجا تحصیل کنید . این مدارک بایستی در کیف دستی شما باشد و در صورت نیاز به افسر گذرنامه نشان دهید.


اگر ویزا و یا گذرنامه شما مفقود شد :


در ابتدا بایستی برای گذرنامه خود اقدام کرده و دوباره جهت ویزای انگلستان درخواست داده شود.همچنین بایستی برگه ای از پلیس به عنوان مدرکی دال بر مفقود شدن گذرنامه و ویزای خود داشته باشید. هزینه تقاضا را بایستی دوباره بپردازید و مدارک لازم را جهت درخواست ویزا مجددا ارائه نمائید.


 
آیا میتوان ویزای خود را برای  هر بار ورود به انگلستان استفاده کرد؟

 
ویزای انگلستان معمولا برای ورود به این کشور در دفعات متعدد تا زمانی که تاریخ انقضای ویزا نشان داده شده صادر میشوند.در بعضی موارد نمیتوان از ویزای انگلستان  برای ورود به این کشور به دفعات استفاده نمود.

اگر دلیل رفتن شما به انگلستان  تغییر پیدا کرد؟

معمولا هر ویزا برای هدف خاصی صادر میشود. اگر دلیل رفتن شما به انگلستان  تغییر کرد بایستی مرکزی که ویزای شما را صادر کرده در جریان تغییر شرایط  گذاشته شود. ممکن است از شما خواسته شود تا تقاضای دیگری جهت ویزا ارائه دهید.


چه مدت میتوان در انگلستان  ماند؟  

 

 آخرین روزی که شما میتوانید وارد انگلستان شوید و یا در انگلستان بمانید به عنوان تاریخ انقضای ویزای شماست که در روی ویزا قید شده است.

آخرین تاریخی که میتوان با ویزای خود به انگلستان بیایم چه زمانی است؟ 

تاریخ انقضای روی ویزا آخرین تاریخی است که شما میتوانید به انگلستان وارد شوید. در نظر داشته باشید آن تاریخ  نیز آخرین تاریخی است که به شما اجازه داده میشود تا در انگلستان بمانید

 

 آیا داشتن ویزا به منزله ورود من به  انگلستان است؟

در صورتی که  ویزای انگلستان داشته باشید و موارد فوق رعایت شده باشد ورود شما به انگلستان با ویزا نباید مشکلی داشته باشد.

 
هزینه های درخواست صدور ویزا قابل پرداخت به سفارت انگلستان:

هزینه های صدور ویزا , قابل پرداخت به سفارت جهت درخواست ویزای دانشجوئی انگلستان در زمان تحویل مدارک به سفارت .

هزینه درخواست ویزا جهت فرزندان , همسر و بستگان متقاضی اصلی که قصد رفتن به انگلستان به عنوان همراه را دارند با متقاضی اصلی به یک اندازه بوده حتی اگر در گذرنامه متقاضی اصلی باشند.

مبالغ فوق  که به عنوان هزینه بررسی درخواست ویزا از طرف متقاضی به سفارت پرداخت میشود  غیر قابل استرداد است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای انگلستان  فرم مشاوره تحصیلی را تکمیل نمائید .

 

 
تحصیل در انگلستان
دوره های زبان انگلیسی
دوره های کارشناسی در انگلستان
دوره های کارشناسی ارشد
دوره های دکترا در انگلستان
تحصیل در رشته پزشکی
تحصیل در رشته دندانپزشکی
پیش دانشگاهی در انگلستان
مدارس شبانه روزی در انگلستان
رشته های دانشگاهی آنلاین
آزمون و دوره های آیلتس
آزمون و دوره های تافل
بورسیه های تحصیلی در انگلستان
خرید کتاب و مقالات علمی
رزومه و روش تهیه آن
دانشگاهها و کالج های انگلستان
مطالب جدید تحصیل در انگلستان
MBA در انگلستان
تست
 
 
زندگی در انگلستان
هزینه های زندگی در انگلستان
هزینه های تحصیلی در انگلستان
مسکن دانشجویی در انگلستان
کار در زمان تحصیل در انگلستان
رنکینگ دانشگاه های انگلستان
ویزای تحصیلی انگلستان
 
 
درباره انگلستان
درباره انگلستان
سیستم آموزشی در انگلستان
ارزشیابی‌ مدارك‌ تحصیلی‌ در انگلستان
آموزش شهروندی انگلستان
مشاوره تحصيلي در انگلستان
آموزش فني و حرفه اي در انگلستان
آموزش بزرگسالان در انگلستان
جاذبه های توریستی انگلستان
فرم مشاوره تحصیلی در انگلستان
اعطاي نمايندگي
بنرها و لوگوی سایت
UK Study Today در فیس بوک
 
 


V 3.0
صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر درباره ما تماس با ما فرم مشاوره
UK STUDY TODAY Ltd is a registered company in England and Wales with Registration number : 07192908

Copyright © 2005 - 2022 , UK Study Today.com هرگونه کپی برداری از این سایت پیگرد قانونی دارد