سه‌شنبه 19 مارچ 2024 - 29 اسفند 1402
صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر درباره ما تماس با ما فرم مشاوره








Bookmark and Share
NEWSLETTER
Email :



LINKS
   به سایت مرکز مشاوره جهت ادامه تحصیل در دانشگاه ها و کالج های انگلستان خوش آمدید   در صورتی که متقاضی تحصیل در  دوره های کارشناسی , کارشناسی ارشد , دکترا , پزشکی , دندانپزشکی ,Foundation (پیش دانشگاهی) و یا A LEVEL در انگلستان برای سال 2014  هستید میتوانید از هم اکنون با ما تماس بگیرید     UCAS Timetable for 2014 applications   دانشگاهها و کالج های انگلستان     ویزای تحصیلی انگلستان       جدول ارزشیابی , مقایسه و تبدیل آیلتس و تافل    UK STUDY TODAY   موفق ترین مشاور و راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در  مقاطع مختلف تحصیلی در انگلستان     دوره های زبان انگلیسی در انگلستان     دوره های کارشناسی در انگلستان    دوره های کارشناسی ارشد      دوره های دکترا در انگلستان      تحصیل در رشته پزشکی     تحصیل در رشته دندانپزشکی   پیش دانشگاهی در انگلستان      مدارس شبانه روزی در انگلستان      دوره های آیلتس      دوره های تافل      بورسیه های تحصیلی در انگلستان     رزومه و روش تهیه آن    دانشگاهها و کالج های انگلستان     MBA در انگلستان     هزینه های زندگی در انگلستان     هزینه های تحصیلی در انگلستان     مسکن دانشجویی در انگلستان    کار در زمان تحصیل در انگلستان    رنکینگ دانشگاه های انگلستان    ویزای تحصیلی انگلستان     فرم مشاوره تحصیلی در انگلستان     خدمات مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی در انگلستان      خدمات مشاوره اخذ ویزای تحصیلی انگلستان     خدمات مسکن دانشجوئی در انگلستان    خدمات فرودگاهی (ایاب و ذهاب ) در انگلستان     خدمات آشنا کردن دانشجو با محیط پیرامون تحصیل     افتتاح حساب بانکی در انگلستان     گواهینامه رانندگی در انگلستان    راهنمائی جهت استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی در انگلستان    مشاوره در انتخاب مدرسه و ثبت نام فرزندان دانشجویان در مدارس انگلستان    مشاوره حقوقی   تمدید ویزای دانشجوئی   تلفن تهران متصل به دفتر لندن  4858 55 66  021   تلفن مسقیم دفتر لندن 8286 2784 20 0044    UK STUDY TODAY Ltd - 72 Hammersmith Road -London - W14 8TH - United Kingdom   
کار در زمان تحصیل در انگلستان

سوالات متداول در مورد کار کردن در انگلستان در زمان تحصیل :

توجه: طبق قوانین جدید دانشجویانی که در کالجهای زبان تحصیل میکنند اجازه کار کردن در زمان تحصیل در انگلستان را ندارند.
Update: JULY 2011


آیا با توجه به قوانین جدید که از 31 مارچ 2009 اجرا شده میتوان در زمان تحصیل در انگلستان کار کنم؟

در صورتی که شما برای اجازه کار در زمان تحصیل در انگلستان قبل از 31 مارچ 2009 اقدام کرده باشید مشمول محدودیتهائی خواهید بود.در صورتی که بعد از 31 مارچ 2009 درخواست کار داده باشید و یا بعد از این تاریخ به شما به عنوان دانشجو اجازه کار داده شده باشد بایستی واجد شرایط جدید باشید. تفاوت اصلی این دو در مورد کسانی است که میتوانند به صورت تمام وقت جهت کارآموزی در انگلستان کار کنند.

آیا در حالی که در انگلستان تحصیل میکنم میتوانم اشتغال به کار داشته باشم؟

برای آگاهی از اینکه آیا در زمان تحصیل در انگلستان اجازه کار دارید یا نه , برچسب گذرنامه خود (ویزا) و یا کارت شناسائی خود را چک کنید. وضعیت اجازه کار در روی این 2 مدرک به وضوح توضیح داده شده است.

چه نوع کارهایی در زمان تحصیل میتوانم انجام دهم؟

در صورتی که به شما به عنوان دانشجو اجازه کار داده شده باشد در روزهای عادی تحصیل (روزهائی که موسسه آموزشی –کالج و یا دانشگاه باز است) تا حداکثر 20 ساعت در هفته و در زمان تعصیلات به صورت تمام وقت میتوانید در انگلستان در زمان تحصیل کار کنید.

* در زمان کارآموزی نیز میتوان به صورت تمام وقت کار کرد.

آیا به صورت متوسط هفته ای 20 ساعت میتوانم کار کنم؟

نه – اگر در زمانی که در حال تحصیل در انگلستان هستید بیشتر از 20 ساعت در هفته کار کنید و در حال انجام کارآموزی نباشید در واقع قوانین مهاجرتی را نقض کرده اید حتی اگر در هفته های دیگر زیر 20 ساعت کار کنید. بنابراین میانگین ساعات کار در هفته محاسبه نمیشود و هر هفته حداکثر 20 ساعت میتوانید اشتغال به کار داشته باشید.

آیا در حالی که مشغول نوشتن پایان نامه خود هستم میتوانم به صورت تمام وقت کار کنم؟

اگر هنوز در حال تحصیل هستید حتی اگر به سر کلاس نروید این را نمیتوان به عنوان تعصیلات تلقی کرد . بدین معنی است که شما نمیتوانید به صورت تمام وقت کار کنید و این شرایط تا زمانی که پایان نامه خود را ارئه دهید و تحصیلات خود به پایان برسانید ادامه دارد (مگر اینکه در حال کارآموزی باشید).

آیا میتوانم با در آمد حاصل از اشتغال در زمان تحصیل در انگلستان هزینه تحصیلی خود را بپردازم؟

معمولا دانشجو بایستی قادر باشد تا هزینه های تحصیلی و زندگی خود را بدون اتکا به کار کردن در انگلستان بپردازد.

آیا میتوانم یک سال در تحصیلم فاصله بیاندازم و در آن مدت کار تمام وقت کنم؟

نه – اگر میخواهید تحصیل خود را برای 1 سال عقب بیاندازید باید انگلستان را ترک کرده و زمانی که تحصیل شما مجددا شروع میشود به انگلستان بازگردید. زمانی میتوان به صورت تمام وقت کار کرد که در تعصیلات بوده و یا اینکه در حال انجام کارآموزی باشید.

چگونه کارفرمای خودم را قانع کنم که میتوانم در زمان تحصیل کار نیز کنم؟

برچسب ویزای در گذرنامه و یا کارت شناسائی شما که صراحتا در مورد اجازه کارتان توضیح داده است را میتوانید به کارفرما نشان دهید. بعلاوه بروشور هائی از طرف دولت انگلستان در مورد اجازه کار دانشجویان هر ساله منتشر میشود که توضیحات لازم را در مورد شرایط کار دارد .این بروشورها را نیز میتوان به کارفرما نشان داد.

کارفرمای من چه تعهداتی نسبت به من دارد؟

در انگلستان کارفرمایان تعهدات قانونی زیادی نسبت به کارمندان خود دارند که شامل مواردی از قبیل موارد بهداشتی و ایمنی محیط کار , پرداخت حداقل حقوق - قوانین مربوطه به حداکثر مجاز ساعت کار و استراحت و بیمه تامین اجتماعی و ارائه فیش حقوقی است.

آیا بایستی در زمان کار در انگلستان به عنوان دانشجو مالیات پرداخت؟

اگر درآمد حاصله کار بیشتر از میزان مجاز تعیین شده در سال مالی باشد موظف به پرداخت مالیات هستید.

National Insurance Number چیست ؟ و چگونه میتوان آن را گرفت؟ 

National Insurance Number یک شماره اختصاصی است که به شخص تعلق میگیرد و میزان مشارکت فرد در پرداخت بیمه تامین اجتماعی را نشان میدهد. در انگلستان هم کارفرمایان و هم کارگران این مشارکت را داشته و بیمه های تامین اجتماعی میپردازند که در زمان بازنشستگی و یا بیکاری از آن استفاده میشود. شما نیاز به داشتن این شماره قبل از شروع کار ندارید ولی زمانی که کار گرفتید بایستی برای گرفتن آن اقدام نمائید.

آیا میتوانم برای Tax Credit اقدام کنم؟

در صورتی که در برچسب ویزای و یا کارت شناسائی شما نوشته شده باشد که نمیتوانید از اموال عمومی استفاده کنید شما نبایستی برای Tax Credit اقدام کنید و در غیر اینصورت  قوانین مهاجرتی را نقض کرده اید.

آیا اعضای خانواده من (همسر , فرزندان) در حالی که من در انگلستان تحصیل میکنم ,میتوانند اشتغال به کار داشته باشند؟

این بسته به مدت زمان ویزایی است که به شما جهت تحصیل در انگلستان داده شده است. اگر به شما ویزا جهت تحصیل بیشتر از 12 ماه داده شده باشد و دوره تحصیلی شما فوق لیسانس یا دکترا باشد در این صورت به همسر و یا فرزندان شما اجازه کار داده میشود.

در انگلستان تا زمانی که کاملا از وضعیت اجازه کار خود آگاهی نداشته باشید به کار اشتغال نورزید.

_______________________________________________________________________

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط کار در زمان تحصیل در انگلستان فرم مشاوره تحصیلی را تکمیل نمائید .

 
تحصیل در انگلستان
دوره های زبان انگلیسی
دوره های کارشناسی در انگلستان
دوره های کارشناسی ارشد
دوره های دکترا در انگلستان
تحصیل در رشته پزشکی
تحصیل در رشته دندانپزشکی
پیش دانشگاهی در انگلستان
مدارس شبانه روزی در انگلستان
رشته های دانشگاهی آنلاین
آزمون و دوره های آیلتس
آزمون و دوره های تافل
بورسیه های تحصیلی در انگلستان
خرید کتاب و مقالات علمی
رزومه و روش تهیه آن
دانشگاهها و کالج های انگلستان
مطالب جدید تحصیل در انگلستان
MBA در انگلستان
تست
 
 
زندگی در انگلستان
هزینه های زندگی در انگلستان
هزینه های تحصیلی در انگلستان
مسکن دانشجویی در انگلستان
کار در زمان تحصیل در انگلستان
رنکینگ دانشگاه های انگلستان
ویزای تحصیلی انگلستان
 
 
درباره انگلستان
درباره انگلستان
سیستم آموزشی در انگلستان
ارزشیابی‌ مدارك‌ تحصیلی‌ در انگلستان
آموزش شهروندی انگلستان
مشاوره تحصيلي در انگلستان
آموزش فني و حرفه اي در انگلستان
آموزش بزرگسالان در انگلستان
جاذبه های توریستی انگلستان
فرم مشاوره تحصیلی در انگلستان
اعطاي نمايندگي
بنرها و لوگوی سایت
UK Study Today در فیس بوک
 
 


V 3.0
صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر درباره ما تماس با ما فرم مشاوره
UK STUDY TODAY Ltd is a registered company in England and Wales with Registration number : 07192908

Copyright © 2005 - 2022 , UK Study Today.com هرگونه کپی برداری از این سایت پیگرد قانونی دارد