جمعه 26 آوريل 2024 - 07 ارديبهشت 1403
صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر درباره ما تماس با ما فرم مشاوره








Bookmark and Share
NEWSLETTER
Email :



LINKS
   به سایت مرکز مشاوره جهت ادامه تحصیل در دانشگاه ها و کالج های انگلستان خوش آمدید   در صورتی که متقاضی تحصیل در  دوره های کارشناسی , کارشناسی ارشد , دکترا , پزشکی , دندانپزشکی ,Foundation (پیش دانشگاهی) و یا A LEVEL در انگلستان برای سال 2014  هستید میتوانید از هم اکنون با ما تماس بگیرید     UCAS Timetable for 2014 applications   دانشگاهها و کالج های انگلستان     ویزای تحصیلی انگلستان       جدول ارزشیابی , مقایسه و تبدیل آیلتس و تافل    UK STUDY TODAY   موفق ترین مشاور و راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در  مقاطع مختلف تحصیلی در انگلستان     دوره های زبان انگلیسی در انگلستان     دوره های کارشناسی در انگلستان    دوره های کارشناسی ارشد      دوره های دکترا در انگلستان      تحصیل در رشته پزشکی     تحصیل در رشته دندانپزشکی   پیش دانشگاهی در انگلستان      مدارس شبانه روزی در انگلستان      دوره های آیلتس      دوره های تافل      بورسیه های تحصیلی در انگلستان     رزومه و روش تهیه آن    دانشگاهها و کالج های انگلستان     MBA در انگلستان     هزینه های زندگی در انگلستان     هزینه های تحصیلی در انگلستان     مسکن دانشجویی در انگلستان    کار در زمان تحصیل در انگلستان    رنکینگ دانشگاه های انگلستان    ویزای تحصیلی انگلستان     فرم مشاوره تحصیلی در انگلستان     خدمات مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی در انگلستان      خدمات مشاوره اخذ ویزای تحصیلی انگلستان     خدمات مسکن دانشجوئی در انگلستان    خدمات فرودگاهی (ایاب و ذهاب ) در انگلستان     خدمات آشنا کردن دانشجو با محیط پیرامون تحصیل     افتتاح حساب بانکی در انگلستان     گواهینامه رانندگی در انگلستان    راهنمائی جهت استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی در انگلستان    مشاوره در انتخاب مدرسه و ثبت نام فرزندان دانشجویان در مدارس انگلستان    مشاوره حقوقی   تمدید ویزای دانشجوئی   تلفن تهران متصل به دفتر لندن  4858 55 66  021   تلفن مسقیم دفتر لندن 8286 2784 20 0044    UK STUDY TODAY Ltd - 72 Hammersmith Road -London - W14 8TH - United Kingdom   
مهاجرت به سوئد

سرانجام جزئيات در رابطه با قوانين جديد مهاجرت به سوئد بر اساس كار براي اتباع كشورهاي خارج از اتحاديه اروپا كه تعداد زيادي در انتظار آن بوده اند مشخص شده است. تماسهاي تلفني بي شماري در اين رابطه با اطلاعات ايرانيان برقرار شده است. دانشجويان ايراني مشغول به تحصيل در سوئد, افرادي كه مايل به دريافت مهاجرت به سوئد براي بستگانشان در ايران بوده و همچنين متقاضيان پناهندگي بيشترين تماس ها را در اين زمينه با اين مركز گرفته و جوياي كم و كيف قوانين جديد شده اند.
همكاران استكهلميان با همكاري مركز اطلاعات ايرانيان مهمترين بخشهاي قوانين ويزاي جديد مهاجرت كاري به سوئد را از متن اصلي سوئدي آن استخراج و پس از ترجمه و تنظيم در ذيل در اختيار خوانندگان قرار مي دهند.

پيام روشن سوئد به علاقمندان به مهاجرت به اين كشور: پناهندگي را فراموش كنيد
چهار حزب ائتلافي دولت دست راست سوئد بر سر  جزئيات قانون مهاجرت كاري به سوئد به تفاهم رسيدند. علاوه بر چهار حزب ائتلافي دولت,  يك حزب اپوزوسيون (حزب محيط زيست – سبزها) نيز در اين زمينه با دولت همراه شده است.

از آنجائيكه دو حزب اپوزوسيون, سوسيال دمكرات و چپ, عمدتا مخالف پذيرش نيروي كار در مقياس وسيع از خارج از اتحاديه اروپا بوده و در طي 30 سال گذشته از به اجرا در آمدن آن جلوگيري نموده اند همراهي يك حزب اپوزوسيون (حزب سبزها) با دولت در رابطه با قوانين مهاجرت كاري به سوئد داراي اهميت ويژه اي است و به اين معني خواهد بود كه احزاب سوسيال دمكرات و چپ سوئد حتي در صورت در دست گرفتن احتمالي قدرت دولتي در آينده نيز امكان زيادي جهت لغو و يا تغيير قوانين مهاجرتي سوئد را نخواهند داشت.

سوئد با اجراي اين قوانين جديد مهاجرتي پيام قاطع و روشني را خطاب به اتباع غير اروپايي علاقمند به مهاجرت و زندگي در اين كشور پيشرفته ارسال نموده است: "اقامت بر اساس پناهندگي را فراموش كنيد, اما چنانچه داراي تخصصي هستيد به كشور ما خوش آمديد". قوانين جديد مهاجرتي سوئد نه تنها شباهت بسيار زيادي به قوانين مهاجرت بر اساس كار به آمريكا دارد بلكه بمراتب ليبرال تر از آن است. از جمله بواسطه اينكه ملاك دريافت مهاجرت كاري به سوئد انحصارا نياز كارفرمايان اعلام شده است.

وزير مهاجرت سوئد از اينكه قوانين سختگيرانه قبلي سوئد منجر به اين شده است كه بسياري از متخصصين تبعه كشورهاي خارج از اتحاديه اروپا آمريكا را جهت مهاجرت انتخاب كرده اند ابراز تاسف كرده و قوانين مهاجرتي جديد سوئد را تلاشي جهت تغيير مسير قبلي و جذب متخصصين خارج از اتحاديه اروپا به سوئد خوانده است.

سوئد تقريبا تنها عضو اتحاديه اروپا بشمار مي رود كه دربهاي خود را در چنين ابعاد وسيعي به روي متخصصين خارج از اتحاديه اروپا مي گشايد.
 
موقعيت طلايي براي متخصصين ايراني مايل به مهاجرت به سوئد
قوانين جديد مهاجرتي سوئد كه از 15 دسامبر سال 2008 قوت اجرايي خواهد يافت موقعيتي طلايي را در مقابل متخصصين ايراني ساكن ايران و ديگر نقاط جهان قرار مي دهد كه مايلند به يكي از پيشرفته ترين و مترقي ترين كشورهاي جهان مهاجرت كرده و آينده اي امن و مطمئن را براي خود و خانواده خود تضمين نمايند. اين متخصصين مي توانند از هم اينك برنامه ريزي در اين زمينه را  آغاز نمايند.

توبياس بيلستروم وزير مهاجرت سوئد از حزب دولتي مدرات و طراح اين رفرم بزرگ مهاجرتي در پاسخ به اين پرسش كه آيا تصور نمي كند كه رفرم جديد مهاجرتي سوئد منجر به اين شود كه صاحبان شركت اقوام و فاميل خود را به سوئد بياورند مي گويد: "ما هيچ مشكلي با اينكه صاحبان شركت, برادر, خواهر, عموزاده يا خاله زاده هاي خود را به سوئد بياورند نداريم, تا زماني كه آنها جهت تامين معاش خود داراي حقوق ماهيانه كافي باشند".

مفاد كلي ويزاي جديد مهاجرت كاري به سوئد براي اتباع خارج از اتحاديه اروپا
 
- قوانين جديد مهاجرت كاري سوئد از  15 دسامبر 2008 به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

- نياز كارفرمايان به نيروي كار عامل تعيين كننده جهت صدور ويزاي مهاجرتي خواهد بود.

- كارفرمايان در سوئد اجازه نخواهند داشت كه حقوق و مزاياي كمتري در مقايسه با شهروندان سوئدي به نيروي كاري كه از خارج از اتحاديه اروپا به سوئد آمده است پرداخت نمايند و آنان را مورد سوء استفاده قرار دهند. مهاجريني كه ويزاي مهاجرت كاري دريافت مي كنند داراي حقوق و مزاياي كاملا يكسان با شهروندان سوئد خواهند بود.

- اداره مهاجرت سوئد وظيفه كنترل و رسيدگي به تقاضاها و نيز صدور اقامت را بر عهده خواهد داشت.

- به مهاجري كه در سوئد كار پيدا كرده است در ابتدا يك اقامت دو ساله داده مي شود. اين اقامت دو ساله در صورت ادامه كار از سوي مهاجر دو سال ديگر تمديد شده و چنانچه مهاجر پس از چهار سال همچنين در سوئد داراي كار باشد اقامت دائم (پي يو تي) دريافت خواهد نمود. اقامت دائم حتي در صورت بي كاري مهاجر لغو نمي شود.

- فردي كه ويزاي مهاجرت كاري به سوئد دريافت نموده است مي تواند مانند ديگر افراد مقيم سوئد پس از 5 سال اقامت قانوني و متناوب در اين كشور به تابعيت سوئد درآمده, "سيتي زن" اين كشور شده و گذرنامه سوئدي دريافت كند.

- ويزاي كاري صادر شده براي مهاجر متصل و وابسته به كارفرمايي است كه وي را استخدام نموده است.

- خانواده (همسر وفرزندان زير سن قانوني) فردي كه از سوئد ويزاي مهاجرت بر اساس كار دريافت مي كنند نيز امكان مهاجرت به سوئد را خواهند داشت.

- مهاجري كه كار خود را در سوئد از دست بدهد سه ماه فرصت خواهد داشت تا كار جديدي پيدا كند, در غير اينصورت ويزاي كاري موقت خود را از دست داده و مجبور به ترك سوئد خواهد بود.

- دانشجويان ميهمان كه در سوئد به تحصيل اشتغال دارند خواهند توانست پس از گذشته يك ترم از تحصيلاتشان در سوئد و بدون اينكه نيازي به ترك كشور داشته باشند تقاضاي اقامت بر اساس كار تسليم نمايند.

- متقاضيان پناهندگي كه در طول زمان بررسي پرونده پناهندگيشان جذب بازار كار سوئد شده باشند در صورتي كه به تقاضاي پناهندگي خود پاسخ منفي دريافت كنند مي توانند بدون اينكه مجبور به ترك كشور باشند تغيير نوع اقامت داده و تقاضاي اقامت بر اساس كار تسليم نمايند. به شرطي كه حداقل 6 ماه مشغول به كار بوده باشند و از سوي كارفرما تضمين ادامه كار براي يك سال آينده را نيز دارا باشند.

- متقاضيان پناهندگي كه هم اكنون حكم اخراج دريافت كرده اند نمي توانند در داخل سوئد درخواست اقامت بر اساس كار تسليم نمايند و بايد بر اساس تصميم اخراج قبلي خود سوئد را ترك نمايند. اما چنانچه كارفرمايي در در سوئد يافته باشند كه حاضر به استخدامشان باشد مي توانند پس از خروج از سوئد تقاضاي اقامت بر اساس كار را تسليم نمايند. (به اين ترتيب سياست سرسختانه دولت مبني بر احترام گذاشتن به تصميمات قبلي اداره مهاجرت و دادگاه مهاجرتي و بدنبال آن ضرورت ترك كشور از سوي افرادي كه به درخواست پناهندگي خود پاسخ منفي دريافت كرده اند بر قوت خود باقي است).

- به متقاضيان مهاجرت به سوئد تحت شرايطي جهت يافتن شغل و نيز ملاقات با كارفرما يك ويزاي سه ماهه ورود به سوئد اعطا مي شود. چنانچه متقاضي در اين مدت موفق به يافتن شغل شود نيازي به ترك سوئد نخواهد داشت و مي تواند تقاضاي دريافت ويزاي كاري را در داخل سوئد تسليم نمايد.

 
تحصیل در انگلستان
دوره های زبان انگلیسی
دوره های کارشناسی در انگلستان
دوره های کارشناسی ارشد
دوره های دکترا در انگلستان
تحصیل در رشته پزشکی
تحصیل در رشته دندانپزشکی
پیش دانشگاهی در انگلستان
مدارس شبانه روزی در انگلستان
رشته های دانشگاهی آنلاین
آزمون و دوره های آیلتس
آزمون و دوره های تافل
بورسیه های تحصیلی در انگلستان
خرید کتاب و مقالات علمی
رزومه و روش تهیه آن
دانشگاهها و کالج های انگلستان
مطالب جدید تحصیل در انگلستان
MBA در انگلستان
تست
 
 
زندگی در انگلستان
هزینه های زندگی در انگلستان
هزینه های تحصیلی در انگلستان
مسکن دانشجویی در انگلستان
کار در زمان تحصیل در انگلستان
رنکینگ دانشگاه های انگلستان
ویزای تحصیلی انگلستان
 
 
درباره انگلستان
درباره انگلستان
سیستم آموزشی در انگلستان
ارزشیابی‌ مدارك‌ تحصیلی‌ در انگلستان
آموزش شهروندی انگلستان
مشاوره تحصيلي در انگلستان
آموزش فني و حرفه اي در انگلستان
آموزش بزرگسالان در انگلستان
جاذبه های توریستی انگلستان
فرم مشاوره تحصیلی در انگلستان
اعطاي نمايندگي
بنرها و لوگوی سایت
UK Study Today در فیس بوک
 
 


V 3.0
صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر درباره ما تماس با ما فرم مشاوره
UK STUDY TODAY Ltd is a registered company in England and Wales with Registration number : 07192908

Copyright © 2005 - 2022 , UK Study Today.com هرگونه کپی برداری از این سایت پیگرد قانونی دارد