پنج‌شنبه 28 مارچ 2024 - 09 فروردين 1403
صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر درباره ما تماس با ما فرم مشاوره








Bookmark and Share
NEWSLETTER
Email :



LINKS
   به سایت مرکز مشاوره جهت ادامه تحصیل در دانشگاه ها و کالج های انگلستان خوش آمدید   در صورتی که متقاضی تحصیل در  دوره های کارشناسی , کارشناسی ارشد , دکترا , پزشکی , دندانپزشکی ,Foundation (پیش دانشگاهی) و یا A LEVEL در انگلستان برای سال 2014  هستید میتوانید از هم اکنون با ما تماس بگیرید     UCAS Timetable for 2014 applications   دانشگاهها و کالج های انگلستان     ویزای تحصیلی انگلستان       جدول ارزشیابی , مقایسه و تبدیل آیلتس و تافل    UK STUDY TODAY   موفق ترین مشاور و راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در  مقاطع مختلف تحصیلی در انگلستان     دوره های زبان انگلیسی در انگلستان     دوره های کارشناسی در انگلستان    دوره های کارشناسی ارشد      دوره های دکترا در انگلستان      تحصیل در رشته پزشکی     تحصیل در رشته دندانپزشکی   پیش دانشگاهی در انگلستان      مدارس شبانه روزی در انگلستان      دوره های آیلتس      دوره های تافل      بورسیه های تحصیلی در انگلستان     رزومه و روش تهیه آن    دانشگاهها و کالج های انگلستان     MBA در انگلستان     هزینه های زندگی در انگلستان     هزینه های تحصیلی در انگلستان     مسکن دانشجویی در انگلستان    کار در زمان تحصیل در انگلستان    رنکینگ دانشگاه های انگلستان    ویزای تحصیلی انگلستان     فرم مشاوره تحصیلی در انگلستان     خدمات مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی در انگلستان      خدمات مشاوره اخذ ویزای تحصیلی انگلستان     خدمات مسکن دانشجوئی در انگلستان    خدمات فرودگاهی (ایاب و ذهاب ) در انگلستان     خدمات آشنا کردن دانشجو با محیط پیرامون تحصیل     افتتاح حساب بانکی در انگلستان     گواهینامه رانندگی در انگلستان    راهنمائی جهت استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی در انگلستان    مشاوره در انتخاب مدرسه و ثبت نام فرزندان دانشجویان در مدارس انگلستان    مشاوره حقوقی   تمدید ویزای دانشجوئی   تلفن تهران متصل به دفتر لندن  4858 55 66  021   تلفن مسقیم دفتر لندن 8286 2784 20 0044    UK STUDY TODAY Ltd - 72 Hammersmith Road -London - W14 8TH - United Kingdom   
یاهو، اینتل و تلویزیون اینترنتی

یاهو، اینتل و تلویزیون اینترنتی

یاهو و اینتل در کامپیوترهای شخصی به موفقیت‌های همه جانبه ای رسیدند اما اکنون دو شرکت امیدوارند تا محصولاتشان در نمایشگاه لوازم الکترونیکی خانگی به نمایش درآید و نفوذ گسترده اینترنتی خود را در تلویزیون های خانگی نیز آغاز کنند.

دو کمپانی صنایع مهم و شرکای متعددی را جذب کرده اند تا هوشمندی و تعامل را به قسمتی از زندگی دیجیتال مردم که بیشتر از هر قسمت دیگری منفعل مانده و بیشتر مایه وقت گذرانی است، منتقل کنند.

یاهو و اینتل نمونه اولیه تلویزیون اینترنتی خود را در ماه آگوست نمایش دادند. اما نمونه کامل تر این تکنولوژی در نمایشگاه لوازم الکترونیکی خانگی در میان محصولات شرکت سامسونگ، توشیبا و تعدادی از شرکای جدید که قرارداد را امضا کرده اند، به نمایش درخواهد آمد.

اما آنها دقیقا به دنبال چه هستند؟ برای یاهو، تلویزیون پایگاهی برای Widget Channel خواهد بود، یک بنیاد نرم افزاری که میتواند جستجوگر و نمایش گر عکس باشد و این کارا را از طریق سرویسهای اجتماعی به هم متصل اینترنت انجام دهد. تماشای یوتیوب، جستجوی دقیق بین شوهای تلویزیونی و بالاخره تبلیغات یاهو در این میان، از عمده کارهایی است که یاهو در برنامه کار خود قرارداده است.

برای اینتل مانند جای پایی در صنعتی است که ریز پردازنده های ارزانتری را استفاده می کند، قدرت کمتری دارد و برق کمتری نیز مصرف می کند.

یاهو کاملا مطمئن است که این تولیدات در بازار خواهد گرفت. پاتریک بری نایب رییس پروژه تلویزیون اینترنتی یاهو می گوید: این قدم گذاشتن در مسیر اصلی ماست. در سال 2009 تلاش ما بر این است تا نفوذ خوب این محصولات در بازار الکترونیک خانگی را شاهد باشیم در سال 2010 امید داریم تا تلویزیون های اینترنتی این صف را در بین محصولات الکترونیکی خانگی بخود اختصاص دهند.

اما برای هر دو شرکت، تلویزیون مانند خاک ناآشناست. بری می گوید ما دو شرکت از میان اقیانوس کامپیوترهای خانگی سردرآورده ایم.

با وجود تمام تلاشها، ایده گذاشتن رایانه شخصی با محوریت محصولات رسانه ای در اتاق نشیمن، در بین مشتریان محبوبیت چندانی نداشت. اما شرکت اینتل، سازنده چیپ ست، از انسان شناسی برای همکاری دعوت کرده است تا در زمینه استفاده مردم از تلویزیون مطالعه و تحقیق نماید. به زبان دیگر اینتل قصد دارد تا خود را با واقعیت تطبیق دهد نه اینکه ایده خود را در بازار بی کششی، بین مردم جا بزند.

انسان شناس شرکت اینتل که بر خلاف مردم که تلویزیون نگاه کردن را دوست دارند، نگاه کردن مردم به تلویزیون را برگزیده است. اینتل اعتراف می کند که تلویزیون بیشتر از رایانه محبوب است مردم با هم تلویزیون می بینند و درباره اش با هم حرف می زنند پس تلویزیون اینترنتی باید ساده و قابل اعتماد باشد.

برای دهه های بسیاری مردم به دیدن آگهی بازرگانی در میان برنامه های تلویزیون عادت کرده اند، پس زمینه برای تبلیغات یاهوفراهم خواهد بود.

همچنین در تست های بعمل آمده از استفاده های آزمایشی این تلویزیون، مردم درباره جای نمایش دکمه ها در صفحه نمایش انتقاد داشتند و به این ترتیب تغییراتی در رابط کاربری این تلویزیون ها انجام خواهد شد.

 
تحصیل در انگلستان
دوره های زبان انگلیسی
دوره های کارشناسی در انگلستان
دوره های کارشناسی ارشد
دوره های دکترا در انگلستان
تحصیل در رشته پزشکی
تحصیل در رشته دندانپزشکی
پیش دانشگاهی در انگلستان
مدارس شبانه روزی در انگلستان
رشته های دانشگاهی آنلاین
آزمون و دوره های آیلتس
آزمون و دوره های تافل
بورسیه های تحصیلی در انگلستان
خرید کتاب و مقالات علمی
رزومه و روش تهیه آن
دانشگاهها و کالج های انگلستان
مطالب جدید تحصیل در انگلستان
MBA در انگلستان
تست
 
 
زندگی در انگلستان
هزینه های زندگی در انگلستان
هزینه های تحصیلی در انگلستان
مسکن دانشجویی در انگلستان
کار در زمان تحصیل در انگلستان
رنکینگ دانشگاه های انگلستان
ویزای تحصیلی انگلستان
 
 
درباره انگلستان
درباره انگلستان
سیستم آموزشی در انگلستان
ارزشیابی‌ مدارك‌ تحصیلی‌ در انگلستان
آموزش شهروندی انگلستان
مشاوره تحصيلي در انگلستان
آموزش فني و حرفه اي در انگلستان
آموزش بزرگسالان در انگلستان
جاذبه های توریستی انگلستان
فرم مشاوره تحصیلی در انگلستان
اعطاي نمايندگي
بنرها و لوگوی سایت
UK Study Today در فیس بوک
 
 


V 3.0
صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر درباره ما تماس با ما فرم مشاوره
UK STUDY TODAY Ltd is a registered company in England and Wales with Registration number : 07192908

Copyright © 2005 - 2022 , UK Study Today.com هرگونه کپی برداری از این سایت پیگرد قانونی دارد